maandag 29 oktober 2012

Originele Volkswagen Onderdelen

Het is heel erg belangrijk om ook tijd te maken voor de leuke dingen in het leven. Want de boog kan namelijk niet altijd gespannen staan. Gelukkig is het dit weekend er weer tijd voor, de maandelijks Volkswagen club meeting. Juist dit weekend is erg fijn, omdat er deze editie ook een onderdelen beurs word gehouden. Niet geheel onbelangrijk, want ik ben nog opzoek naar originele Volkswagen onderdelen voor mijn Golf GTI. Maar dit is niet het enige waarom ik naar dit soort bijeenkomsten ga. Ook word ik er altijd erg blij van wanneer ik mijn vrienden van de VW Club weer kan spreken.

Ik ben opzoek naar een nieuw rechter voorscherm voor mijn VW Golf GTI. Enige tijd geleden alweer had ik schade gereden in de parkeergarage bij ons in het winkelcentrum. In die garage staan van de vervelend verdekt opgestelde paaltjes, je ziet die ondingen bijna niet, dus ik heb een zo’n paaltje eens effe flink geraakt. Ja erg balen was dat en ik werd daar in ieder geval niet blij van. Toen ben ik meteen maar bij een schadeherstelbedrijf langsgegaan, hier vertelde de schade-expert mij dat het scherm nog wel te herstellen was, maar dat het goedkoper is om een nieuw voorscherm erop te laten zetten. Een nieuwe kon het autoschadeherstelbedrijf natuurlijk ook voor mij regelen, maar omdat ik toch voldoende connecties heb in het VW circuit, besloot ik zelf een vervangend paneel op te snorren.

Ik ga graag naar Volkswagen meetings, want deze bijeenkomsten zijn niet alleen erg leuk maar ook een verrijking van je eigen sociale leven. Ik heb in de loop der jaren al veel nieuwe vrienden gemaakt en wanneer dit nodig mocht zijn, kan je heel gemakkelijk hulp krijgen bij het vinden van nieuwe onderdelen voor je eigen Volkswagen. Juist omdat er bij de vereniging zoveel leden aangesloten zijn is de kans op het vinden van het juiste onderdeel voor een schappelijke prijs dan ook vele malen groter.

Zeker wanneer je opzoek bent naar Originele Volkswagen Onderdelen voor je Golf GTI, zijn deze meetings een uitkomst. Ik hoop dan ook, dat ook ik deze keer weer bij mijn mede clubleden kan aankloppen, en zij mij kunnen helpen met het vinden van het door mij gewenste onderdeel. Ook al is het benodigde onderdeel op de beurs niet te vinden, soms heeft een van de clubleden het originele onderdeel gewoon thuis liggen, en kan ik het alsnog voor een schappelijke prijs van hem overnemen. Dit is erg fijn, juist omdat de echte VW Golf GTI liefhebber zijn wagen toch altijd het liefs helemaal origineel wilt houden.

Geen opmerkingen: