vrijdag 27 april 2012

Koop een Volkswagen Golf GTI

Veel Volkswagen fans weten precies in welke auto ze iedere dag willen rijden. Zo ook ik! Het blijft een prachtig moment, om 's-morgens de auto uit de garage te mogen halen en er meteen de weg mee op te gaan. Het is altijd weer volop genieten. Zoals jullie vast wel weten, rijdt ik een Volkswagen Golf GTI, en dat is nogal een heel groot probleem hier in de buurt. Maar als groot liefhebber, van dit prachtige Duitse automerk, is het voor mij iedere dag weer een voorrecht om in deze auto te mogen rijden. Het is elke dag keihard genieten, wanneer ik op de snelweg alles kan geven om het maximale uit deze auto te persen. Ik rijdt namelijk alles behalve voorzichtig, en het zal ook niet de laatste keer zijn dat ik mijn favoriete wagen zal moeten laten over spuiten.

De laatste paar keren was het geheel buiten mijn schuld om, en ging het even behoorlijk mis bij mijn mede weggebruiker. Zoals laatst nog, na een lompe inhaal poging van een Ferrari 458 Italia. Want ja, wie mij op de snelweg in wil halen, moet toch echt wel van hele goede huizen komen. Dan kun je wel vlak achter mij gaan rijden, druk gebarend met je groot licht gaan zitten knipperen. Maar daar schrik ik echt niet meer van terug, want ik zeg altijd maar, er achter rijden is een, maar dan moet je er ook nog eens voorbij zien te komen. En juist daar moet je dan wel een beetje je best voor doen. Laatst nog stond ik voor de stoplicht naast zo'n mannetje met z’n pet achterstevoren die druk stond te gassen, met een nieuwe BMW 320d Sport van zijn vader. Hij probeerde mij uit te dagen voor een sprint, die ik uiteraard meteen accepteerde. Het werd uiteindelijk een behoorlijk anticlimax voor die jongen. Ja je moet natuurlijk wel de weg weten, voordat je iemand uitdaagt. Ik vond het alleen sneu voor die ondernemer, die de volgende ochtend zijn bloemenstal in puin zou aantreffen.

Mede door zijn uitmuntende rij eigenschappen is het een van de meest gewilde auto's van het moment, deze nieuwe VW Golf GTI, want een ding is zeker het is zeker goede concurrentie voor de BMW op grond van wenselijkheid. Dus als ik dan toch vandaag enig koop advies aan jullie mag geven, dan zeg ik, koop een Volkswagen Golf GTI! En dan vooral niet bezuinigen op al die leuke extra’s.

Geen opmerkingen: